Spring til indhold

Autolakering.
Yderst perfekt

Uanset om du er autohus eller skadecenter, er høj kundetilfredshed vigtig for din succes hos både bilejere, importører og forsikringsselskaber.

Som sidste led i kæden er det derfor
helt afgørende, at din autolakerer

  • leverer et perfekt resultat hver gang
  • afleverer samtlige ordrer til aftalt tid

Begge dele får du til fulde hos EXOLAK.

Lad os være din
ydre styrke

EXOLAK leverer perfekt lakering og overfladebehandling til både autobranchen og industrien.

Synergien mellem de to forretningsområder kommer hver dag vores kunder til gode i form af

  • stordriftsfordele
  • optimeret supply chain
  • effektiv kvalitetssikring
  • kompetent rådgivning.

Som kunde hos EXOLAK får du med andre ord mere end blot en leverandør af lak.

Du får en ekstern partner og en ydre styrke, der udfylder en afgørende rolle i din værdikæde. Til perfektion.

Vores malere er aldrig i tvivl

Den ensartet høje kvalitet hos EXOLAK er summen af mange faktorer. Men frem for alt er den resultatet af et simpelt kvalitetsprincip:

Cirkel
"Er du i tvivl, så er du ikke i tvivl."

Hver eneste bil eller komponent der forlader vores autolakerier efter endt behandling, er derfor kvalitetstjekket efter alle kunstens (og EXOLAKs) regler. Og utvivlsomt i orden.

Hver eneste bil eller komponent der forlader vores autolakerier efter endt behandling, er derfor kvalitetstjekket efter alle kunstens (og EXOLAKs) regler. Og utvivlsomt i orden.

Mød vores ejer
… og callcenter

EXOLAK ejes og ledes af Marcin Stefanski. Nye samarbejder starter derfor altid med en uformel kaffesnak med ”chefen selv”
– og gerne med en rundvisning på et af vores tre autolakerier.

Får du brug for at justere samarbejdet, er vejen også både hurtig og nem. Du ringer nemlig direkte til Marcin.

Når først samarbejdet ruller, foregår den daglige kontakt mellem jeres værkfører og vores værkfører på den relevante EXOLAK-lokation (Viborg, Struer eller Aalborg).

Læs mere om EXOLAK og vores historie Pil til højre

Tilfredse kunder
er vores bedste argument

Mange af de autohuse og skadecentre, vi servicerer, har været kunder hos EXOLAK i adskillige år. Og de fortæller gerne hvorfor.

Pil til venstre

”Som kvalitetsansvarlig sætter jeg pris på, at Exolak er proaktive og hele tiden har øje for, om der er steder, hvor vi kan styrke kvaliteten eller den sidste finish i malingen af vores gyllevogne og møgspredere. I det hele taget mærker man tydeligt, at der er rigtig mange års erfaring i virksomheden.”

Kim Jensen
Quality Department Responsible, Samson Agro A/S

”Exolak er lokalt forankret. Derfor skal jeg ikke snakke i telefon med en eller anden kontormand i København, men kan køre ud til dem og have dialogen på stedet. Den nærhed i samarbejdet er værdifuld, når man sender lidt over 850 biler af sted til dem hvert år.”

Henrik Jensen
Pladeværkfører, Dahl Pedersen A/S

”Det fungerer bare, og tingene bliver lavet ordentligt, i de rigtige farver og uden løbere. Samarbejdet med Exolak er tillige kendetegnet ved klare aftaler, som bliver overholdt til punkt og prikke. Den slags skaber tryghed og er med til at sikre os en god bundlinje.”

Ole Hansen
COO, Jørgen Laursen A/S

”Der er rigtig mange, der kan male biler, men ikke ret mange, der kan levere en service og en nærhed, som den vi oplever hos Exolak. Dialogen er altid åben og konstruktiv, og vi føler os aldrig overladt til os selv. Jeg må sige, at vi føler os rigtig godt behandlet i det samarbejde.”

Michael Mortensen
Servicechef, Sølvsten Biler A/S

”Vi leverer kundetilpassede tankvogne af høj kvalitet og med stor omtanke. Det kræver en pålidelig industrimaler, der kender vores forretningsgange og kan levere den ønskede kvalitet til tiden. Og det må jeg sige, at Exolak til fulde lever op til. De ved, hvad de får fra os, og vi ved, hvad vi får tilbage.”

Jonfinn Thomassen
Projektleder, VM Tarm A/S
Pil til højre